Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy.

OSOBNÍ ODBĚR

Parkování u provozovny DobraVina.cz


Při vyzvedávání zboží na adrese naší provozovny lze před budovou zapakovat. Nejsou zde žádné parkovací zóny!

Pokud k nám míříte na degustaci doporučujeme rozhodně auto nechat doma. Využít můžete informace jak se k nám dostanete.

Zboží si můžete vyzvednout po obdržení e-mailu s informací, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

V praxi je to tak, že záleží na tom, kdy objednávku obdržíme. Když je objednávka přijata v pracovní den dopoledne, je vyřízena asi do hodiny. V případě, že všechno objednané zboží máme ve skladu v provozovně firmy.

V případě, že si objednáte např. portské víno, některé výběrové koňaky nebo ve výjimečných případech i jiné zboží, které máme v externím skladě, objednávka je připravena do 48 hodin. U dalších produktů jako jsou lednice, kávovary atp. je termín možného odběru sdělován individuálně.

Přímo na provozovně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.

Podrobné informace o možnosti plateb za zboží naleznete v dokumentu Způsoby platby.

OBJEDNÁVKY

Pokud jste registrovaným zákazníkem doporučujeme se přihlásit pro možnost plné správy Vašeho účtu. Po přihlášení máte možnost zjistit nejen stav své objednávky, ale mimo jiné i odeslat dotaz k této objednávce prodejci.

Nemusíte! Na DobraVina.cz můžete nakoupit i bez registrace.

Všem bychom rádi doporučili jednoduchou registraci provést. Nejen, že příště už nebudete muset nic vyplňovat, ale registrace Vám přináší mnoho dalších výhod. Jednou z nich je Zákaznický věrnostní program. K těm dalším patří možnost sledovat stav objednávek nebo například změnit jednoduše doručovací adresu. Určitě oceníte i vlastní seznam oblíbeného zboží a další výhody, které jsou k dispozici registrovaným zákazníkům.

Myslíme na naši přírodu a doklady zasíláme elektronicky. Svoji fakturu najdete tedy v emailu a nebo jste-li registrovaným zákazníkem pak máte tuto k dispozici po přihlášení v zákaznické části.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud jste zakoupili pouze jednu lahev předmětného vína, kterou jste otevřeli, pak je nám líto, ale bohužel výměna takové láhve ani její vrácení není možné.

V případě, že jste zakoupili více lahví předmětného vína pak nás mrzí, že volba vína nebyla dobrá. Nezoufejte, vše se dá řešit. Kontaktujte nás prosím a společně vybereme víno jiné, za které Vám neotevřené láhve vyměníme.


Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz